Gimnastyka korekcyjna

Jaka jest Twoja postawa?

Postawa jest wynikiem adaptacji poszczególnych pracowników na bodźce środowiskowe. Każdy człowiek rodzi się z własnymi genetycznymi ustawieniami struktury fizycznej.

W trakcie naszego życia, jednak wiele innych czynników mają wpływ na naszą postawę:

• nawyki
  • droga do/z domu/szkoły/pracy,
  • sposób w jaki śpimy, dobór materaca
  • praca,
  • sport,
  • buty jakie nosimy,

Oprócz warunków środowiskowych, na naszą postawę wpływają również wszystkie doznane urazy, a także bodźce emocjonalne.

Zmiany postawy może być również związane ze zdarzeniem nie dokładnie fizyczna (uraz), ale sposób, w jaki reagują na bodźce emocjonalne.

Kręgosłup jest tą częścią ciała, która przede wszystkim ma wpływ na zmiany postawy. Jest wykonany z 24 ruchomych kości, ma dużą zdolność do przystosowania się do ewentualnej nierównowagi lub gest wykonany źle. Jeśli ta adaptacja kręgosłupa trwa przez pewien czas dość długi, są zdeterminowani odsunięcie mięśni może zmienić postawę.
Zależnej od pozycji, rehabilitacja to leczenie które ma na celu przywrócenie równowagi pomiędzy różnymi łańcuchami mięśni ludzkiego ciała.

Nasz organizm jest poddawany codziennych powtarzających się zadań, zarówno w pracy (często siedzący tryb działania lub vice versa pracy, gdzie stale podnoszenie ciężarów), zarówno w sporcie (w konkretnych działań powtarzalnych szkoleń w celu poprawy występ sportowca). W każdej z tych sytuacji są one utrzymywane przez pewien czas stała długich pozycjach, które są często błędne i szkodliwe lub są wykonywane nieprawidłowo powtarzające się ruchy. Prowadzi to do zachwiania równowagi z mięśni posturalnych skutkujące pojawieniem się objawów, takich jak ból szyi, Bóle kręgosłupa lędźwiowego, rwa kulszowa.

Zależnej od pozycji redukacji zamierza interweniować w sprawie zmiany części mięśni posturalnych przywracających funkcję harmonia układu mięśniowo-szkieletowego.